Plată și transport

I. Metode de plată

  1. Transfer bancar (înainte de livrare) Plata pentru produse poate fi realizată prin transfer bancar. În acest caz, vă rugăm să faceți referire la numărul comenzii/facturii pentru o identificare mai ușoară a plății. Datele necesare pentru transfer: RO07BUCU1761304261445RON   ALPHA BANK
  2. Plata online cu cardul bancar (înainte de livrare/pentru ridicare personală) 
    Având în vedere că plățile online cu cardul bancar pot duce ușor la abuzuri ale datelor, ne străduim să oferim o plată rapidă și sigură prin card bancar în magazinul nostru online.
    Carduri bancare acceptate pentru plata online: VISA, Maestro și American Express
  3. Plata la livrare (în cazul livrării acasă)
    Dacă doriți să plătiți valoarea comenzii la primirea coletului, alegeți opțiunea „Plată la livrare”.Taxa pentru plata la livrare: 21 lei +10 lei (taxă de manipulare pentru plata la livrare).

II. Modalități de livrare și de ridicare

Tarife de livrare cu curierat
Pentru comenzile sub 250 lei: 21 lei,
Pentru comenzile de peste 250 lei: gratuit.
 

III. Alte informații

  1. Termenul de livrare
    Vânzătorul va pune produsul la dispoziția cumpărătorului în termen de 1-5 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii (sau într-un termen pre-stabilit în cazul unor comenzi mari).
  2. Reținerea comenzii (rezervă de drepturi, clauza de proprietate)
    Dacă ați comandat produse anterior și nu le-ați ridicat la livrare (cu excepția cazului în care ați folosit dreptul de retur), sau produsul a fost returnat la vânzător fără a fi revendicat, vânzătorul poate condiționa livrarea comenzii de plata în avans a prețului produsului și a taxelor de livrare.
    Vânzătorul poate reține livrarea produsului până când se confirmă că plata a fost efectuată cu succes prin soluția de plată electronică.
  3. Vânzări internaționale
    Vânzătorul livrează prin magazinul online și în statele membre ale Uniunii Europene. Excepție fac țările unde există distribuitori autorizați Nailvana.